سیستم مدیریت رضایت و شکایات مشتریان مبتنی بر استانداردهای ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
جلب رضایت مشتری همواره یک عنصر حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری است، زیرا مشتریان راضی در ادامه به مشتریان وفادار تبدیل میشوند و کسب و کار شما را به دیگران توصیه میکنند. با این حال، اجتناب ناپذیر است که در برخی مواقع، مشتریان ممکن است مشکلات یا شکایاتی را در مورد یک محصول یا خدمات داشته باشند که میتواند بر رضایت و وفاداری آنها تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، برای کسب و کارها ضروری است که یک سیستم مدیریت رضایت و شکایات قوی برای مدیریت موثر و کارآمد این موقعیتها داشته باشند.
23,000,000 ریال
سیستم مدیریت رضايت و شكايت مشتريان مبتنی بر استانداردهای ISO 10001:2018 و ISO 10002:2018 و ISO 10003:2018 و ISO 10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان (CSMS) بخش مهمی از سیستم مدیریت کیفیت هر سازمانی است. CSMS مجموعهای از فرآیندها، رویهها و ابزارهایی است که سازمان را قادر میسازد تا به طور مؤثر شکایات مشتریان را مدیریت و حل و فصل کند، رضایت مشتری را افزایش دهد و محصولات و خدمات خود را به طور مستمر بهبود بخشد. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) مجموعه ای از استانداردها را ایجاد کرده است که دستورالعمل هایی را برای سازمان ها برای ایجاد و حفظ CSMS موثر ارائه میدهد.
44,000,000 ریال
سنجش رضایت مشتری CSM مبتنی بر استاندارد ISO10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
جلب رضایت مشتری یکی از جنبههای مهم و حیاتی هر کسب و کاری است زیرا وفاداری مشتریان و احتمال توصیه سازمان به دیگران یکی از عومل رشد و موفقیت هر سازمانی محسوب میشود. بنابراین اندازهگیری رضایت مشتری در حصول اطمینان از اینکه یک کسب و کار میتواند نیازها و ترجیحات مشتریان خود را درک کند و اقدامات لازم را برای برآورده کردن آنها انجام دهد بسیار مهم است. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) استانداردی به نام ISO 10004:2018 را برای ارائه راهنمایی در مورد سنجش رضایت مشتری ایجاد کرده است.
25,000,000 ریال
مدیریت ارتباط با مشتری CRM
بدون امتیاز
0 رای
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به بخشی جدایی ناپذیر از فرآیندهای مدرن هر سازمانی تبدیل شده است و به شرکتها کمک میکند تا روابط خود را با مشتریان به طور موثر حفظ و مدیریت کنند. به این ترتیب، بسیاری از سازمانها در راهحلها و ابزارهای CRM سرمایهگذاری میکنند تا تجربیات مشتری خود را بهبود ببخشند و مزیت رقابتی کسب کنند. با این حال، موفقیت اجرای CRM تا حد زیادی به مهارت و دانش پرسنل درگیر در اجرای آن بستگی دارد. از این رو، اهمیت دوره مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM بیش از پیش در بین افراد و سازمانهایی که به دنبال توسعه تخصص در CRM هستند، حس میشود.
22,000,000 ریال
اصول و فنون مذاكرات حرفهای موفق
بدون امتیاز
0 رای
مذاکره یک مهارت ضروری است که برای دستیابی به موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای حیاتی است. توانایی مذاکره موثر افراد را قادر میسازد تا مکالمات دشوار را طی کنند، به توافقات برسند و به نتایج سودمند متقابل برسند. مهارتهای مذاکره برای افراد در هر زمینهای ضروری است، از تجارت گرفته تا سیاست، بنابراین، یادگیری اصول مذاکره موفق میتواند برای هر کسی که میخواهد در هر زمینه ای از زندگی به موفقیت برسد، بسیار ارزشمند است.
40,000,000 ریال
دسته بندی ها
محصولات
-
ممیزی داخلی بر اساس استاندارد IATF 16949:2016
35,000,000 ریال -
مبانی، تشریح الزامات و مستندسازی استاندارد IATF 16949:2016
35,000,000 ریال -
طرح ریزی پیشاپیش کیفیت محصول APQP
25,000,000 ریال -
کارگاه روش های نيازسنجی (تحلیل و تعیین نیازهای آموزش)، طراحی، برنامه ریزی، اجرا، ارزیابی و اثربخشی آموزش
45,000,000 ریال