با آموزش، فراتر فکر کنید، فراتر بروید
تقویم دورههای آموزشی
از اینجا میتوانید تقویم آموزشی را مشاهده و دانلود نمایید.
دستهبندیها
چرا با آکادمی توف آموزش ببینم؟
تجربه و صلاحیت
TÜV Academy Iran-Germany بـا دســــترسـی بـــه دانـش و تجربـه روز دنیـا و بـا بهرهگیـری از مدرسـان خـــبـره و بـا تجربـه، آموزشهـای خـود را بـا رویکـردی کاربـردی ارائـه مینمایـد.
اعتبار نام و گواهینامه
آکادمی توف به عنوان مـوسسه آموزش دهنده با پشتوانه بـیش از 20 سال فـــعالیت و اعتبارنامه از نــهادهـای مــتفاوت دارای شهرت و اعتبار لازم برای ارایه گواهینامه های آموزشی میباشد.
تنوع دورههای آموزشی
آکادمی توف با ارائـه طیـف وسـیعی از خدمـات آموزشـی در قالـب بیـش از 250 عنـوان آموزشـی، ایـن امـکان را بـرای مخاطبـان فراهـم مینمایـد تـا نیازهـای آموزشـی متفـاوت خـود را از طریـق ایـن مجموعـه بـرآورده نماینـد.
دوره های پیش رو
مدیریت ریسک بر مبنای استاندارد ISO 31000:2018
5.00
1 رای
مدیریت ریسک فرآیندی حیاتی برای هر سازمانی منظور به حداقل رساندن و کنترل خطراتی است که می تواند مانع از دستیابی به اهداف سازمان شود یا به عملیات آنها آسیب برساند. ISO 31000:2018 یک استاندارد شناخته شده جهانی برای مدیریت ریسک است که چارچوب، اصول و دستورالعملهایی را برای مدیریت موثر ریسک ارائه میدهد. دوره مدیریت ریسک بر مبنای استاندارد ISO 31000:2018 با هدف آشنایی با مفاهیم و ساختار مدیریت ریسک شامل شناسایی، تجزیه و تحلیل و ارزیابی ریسک و تعیین اقدامات لازم برای کاهش و اصلاح ریسک در جهت رسیدن به معیار ریسک میباشد. در این دوره چگونگی یکپارچهسازی فرآیند مدیریت ریسک با سایر فرآیندهای سازمان و اصول و راهنماییهای لازم برای مدیریت کردن کلیه ریسکهایی که سازمان با آن روبرو میشود.
2 روزه
48,000,000 - 72,000,000 ریال
مبانی و تشریح الزامات سیستم مديريت انرژی مبتنی بر ISO 50001:2018
بدون امتیاز
0 رای
ISO 50001 یک استاندارد سیستم مدیریت انرژی است که برای کمک به سازمانها در ایجاد و حفظ یک سیستم مدیریت انرژی موثر طراحی شده است. این استاندارد چارچوبی را برای توسعه سیاستها، تعیین اهداف و اجرای روشها برای بهبود بهرهوری انرژی، کاهش هزینههای انرژی و به حداقل رساندن انتشار گازهای گلخانهای فراهم میکند. دوره مبانی ایزو 50001 به این منظور طراحی شده است که شرکت کنندگان با استاندارد، الزامات آن و نحوه پیاده سازی آن در سازمان خود آشنا شوند.
16 ساعت
78,000,000 - 78,000,000 ریال
سیستم مدیریت رضايت و شكايت مشتريان مبتنی بر استانداردهای ISO 10001:2018 و ISO 10002:2018 و ISO 10003:2018 و ISO 10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان (CSMS) بخش مهمی از سیستم مدیریت کیفیت هر سازمانی است. CSMS مجموعهای از فرآیندها، رویهها و ابزارهایی است که سازمان را قادر میسازد تا به طور مؤثر شکایات مشتریان را مدیریت و حل و فصل کند، رضایت مشتری را افزایش دهد و محصولات و خدمات خود را به طور مستمر بهبود بخشد. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) مجموعه ای از استانداردها را ایجاد کرده است که دستورالعمل هایی را برای سازمان ها برای ایجاد و حفظ CSMS موثر ارائه میدهد.
32 ساعت
90,000,000 - 90,000,000 ریال
طراحی، مدیریت و بهبود فرآیندها در سیستمهای مدیریت بر اساس تفکر مبتنی بر ریسک
بدون امتیاز
0 رای
سیستم مدیریت یک ابزار ضروری برای کسب و کارها است تا اطمینان حاصل کنند که فرآیندهای آنها کارآمد و موثر عمل میکند. طراحی، مدیریت و بهبود فرآیندها در سیستم های مدیریت بر اساس تفکر مبتنی بر ریسک، دوره مهمی است که میتواند به سازمانها در دستیابی به اهداف خود و در عین حال کاهش ریسک کمک کند.
16 ساعت
48,000,000 - 48,000,000 ریال
مدلسازی پیامد و ارزیابی ریسکهای فرآیندی (PHAST)
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
تماس بگیرید
جدیدتریــــــــــــــــن مقــــــــــــالات