نمایش 1–6 از 10 نتیجه

ظرفیت تمام شد!
16 ساعت
0 - 0 ریال
ظرفیت تمام شد!
آشنایی با پاسخگویی اجتماعی و مسئولیت پذیری مبتنی بر استاندارد SA 8000 و ISO 26000
ظرفیت تمام شد!
بررسی تیپ‌های شخصیتی با مدل دیسک
16 ساعت
0 - 0 ریال

تشريح معيار‌های مدل سرآمدی (EFQM 2025)

بدون امتیاز 0 رای

آخرین ویرایش آبان 1404


مدل سرآمدی EFQM نخستین‌بار در سال 1991 توسط بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) تدوین شد و به‌عنوان یکی از معتبرترین چارچوب‌های ارزیابی و بهبود عملکرد سازمان‌ها شناخته می‌شود. این مدل در گذر زمان چندین بار بازنگری شده و نسخه جدید آن در سال 2025 منتشر شده است. در این نسخه، تأکید بیشتری بر پایداری، نوآوری، دیجیتال‌سازی و خلق ارزش برای ذی‌نفعان شده تا سازمان‌ها بتوانند در محیط‌های پویا و رقابتی امروزی به شکلی مؤثرتر عمل کنند.

16 ساعت
48,000,000 - 48,000,000 ریال
ظرفیت تمام شد!
تعادل کار وزندگی

تعادل کار و زندگی

بدون امتیاز 0 رای
16 ساعت
0 - 0 ریال
ظرفیت تمام شد!
حاکمیت سازمان‌ها بر اساس استاندارد ISO 37000
16 ساعت
0 - 0 ریال