با آموزش، فراتر فکر کنید، فراتر بروید
تقویم دورههای آموزشی
از اینجا میتوانید تقویم آموزشی را مشاهده و دانلود نمایید.
دستهبندیها
چرا با آکادمی توف آموزش ببینم؟
تجربه و صلاحیت
TÜV Academy Iran-Germany بـا دســــترسـی بـــه دانـش و تجربـه روز دنیـا و بـا بهرهگیـری از مدرسـان خـــبـره و بـا تجربـه، آموزشهـای خـود را بـا رویکـردی کاربـردی ارائـه مینمایـد.
اعتبار نام و گواهینامه
آکادمی توف به عنوان مـوسسه آموزش دهنده با پشتوانه بـیش از 20 سال فـــعالیت و اعتبارنامه از نــهادهـای مــتفاوت دارای شهرت و اعتبار لازم برای ارایه گواهینامه های آموزشی میباشد.
تنوع دورههای آموزشی
آکادمی توف با ارائـه طیـف وسـیعی از خدمـات آموزشـی در قالـب بیـش از 250 عنـوان آموزشـی، ایـن امـکان را بـرای مخاطبـان فراهـم مینمایـد تـا نیازهـای آموزشـی متفـاوت خـود را از طریـق ایـن مجموعـه بـرآورده نماینـد.
دوره های پیش رو
سنجش رضایت مشتری CSM مبتنی بر استاندارد ISO10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
جلب رضایت مشتری یکی از جنبههای مهم و حیاتی هر کسب و کاری است زیرا وفاداری مشتریان و احتمال توصیه سازمان به دیگران یکی از عومل رشد و موفقیت هر سازمانی محسوب میشود. بنابراین اندازهگیری رضایت مشتری در حصول اطمینان از اینکه یک کسب و کار میتواند نیازها و ترجیحات مشتریان خود را درک کند و اقدامات لازم را برای برآورده کردن آنها انجام دهد بسیار مهم است. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) استانداردی به نام ISO 10004:2018 را برای ارائه راهنمایی در مورد سنجش رضایت مشتری ایجاد کرده است.
16 ساعت
0 - 0 ریال
مدیریت جامع منابع انسانی
بدون امتیاز
0 رای
100,000,000 - 100,000,000 ریال
سیستم مدیریت رضايت و شكايت مشتريان مبتنی بر استانداردهای ISO 10001:2018 و ISO 10002:2018 و ISO 10003:2018 و ISO 10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان (CSMS) بخش مهمی از سیستم مدیریت کیفیت هر سازمانی است. CSMS مجموعهای از فرآیندها، رویهها و ابزارهایی است که سازمان را قادر میسازد تا به طور مؤثر شکایات مشتریان را مدیریت و حل و فصل کند، رضایت مشتری را افزایش دهد و محصولات و خدمات خود را به طور مستمر بهبود بخشد. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) مجموعه ای از استانداردها را ایجاد کرده است که دستورالعمل هایی را برای سازمان ها برای ایجاد و حفظ CSMS موثر ارائه میدهد.
32 ساعت
0 - 0 ریال
طراحی ، مدیریت و بهبود فرآیندها در سیستم های مدیریت بر اساس تفکر مبتنی بر ریسک
بدون امتیاز
0 رای
سیستم مدیریت یک ابزار ضروری برای کسب و کارها است تا اطمینان حاصل کنند که فرآیندهای آنها کارآمد و موثر عمل میکند. طراحی، مدیریت و بهبود فرآیندها در سیستم های مدیریت بر اساس تفکر مبتنی بر ریسک، دوره مهمی است که میتواند به سازمانها در دستیابی به اهداف خود و در عین حال کاهش ریسک کمک کند.
16 ساعت
0 - 0 ریال
جدیدتریــــــــــــــــن مقــــــــــــالات