با آموزش، فراتر فکر کنید، فراتر بروید
تقویم دورههای آموزشی
از اینجا میتوانید تقویم آموزشی را مشاهده و دانلود نمایید.
دستهبندیها
چرا با آکادمی توف آموزش ببینم؟
تجربه و صلاحیت
TÜV Academy Iran-Germany بـا دســــترسـی بـــه دانـش و تجربـه روز دنیـا و بـا بهرهگیـری از مدرسـان خـــبـره و بـا تجربـه، آموزشهـای خـود را بـا رویکـردی کاربـردی ارائـه مینمایـد.
اعتبار نام و گواهینامه
آکادمی توف به عنوان مـوسسه آموزش دهنده با پشتوانه بـیش از 20 سال فـــعالیت و اعتبارنامه از نــهادهـای مــتفاوت دارای شهرت و اعتبار لازم برای ارایه گواهینامه های آموزشی میباشد.
تنوع دورههای آموزشی
آکادمی توف با ارائـه طیـف وسـیعی از خدمـات آموزشـی در قالـب بیـش از 250 عنـوان آموزشـی، ایـن امـکان را بـرای مخاطبـان فراهـم مینمایـد تـا نیازهـای آموزشـی متفـاوت خـود را از طریـق ایـن مجموعـه بـرآورده نماینـد.
دوره های پیش رو
تجزیه و تحلیل آماری و محاسبه عدم قطعیت EUM
بدون امتیاز
0 رای
تجزیه و تحلیل آماری و برآورد عدم قطعیت ابزارهای ضروری در طیف گستردهای از زمینهها، از مالی و مهندسی گرفته تا مراقبتهای بهداشتی و علوم محیطی هستند. دوره تجزیه و تحلیل آماری و برآورد عدم قطعیت (EUM) به افراد و سازمانها توضیح جامعی از این مفاهیم ارائه میدهد که شامل نظریه احتمالات، آزمون فرضیه، مدل سازی آماری، تجزیه و تحلیل دادهها و برآورد عدم قطعیت میشود.
16 ساعت
40,000,000 - 40,000,000 ریال
مدیریت ریسک بر مبنای استاندارد ISO 31000:2018
5.00
1 رای
مدیریت ریسک فرآیندی حیاتی برای هر سازمانی منظور به حداقل رساندن و کنترل خطراتی است که می تواند مانع از دستیابی به اهداف سازمان شود یا به عملیات آنها آسیب برساند. ISO 31000:2018 یک استاندارد شناخته شده جهانی برای مدیریت ریسک است که چارچوب، اصول و دستورالعملهایی را برای مدیریت موثر ریسک ارائه میدهد. دوره مدیریت ریسک بر مبنای استاندارد ISO 31000:2018 با هدف آشنایی با مفاهیم و ساختار مدیریت ریسک شامل شناسایی، تجزیه و تحلیل و ارزیابی ریسک و تعیین اقدامات لازم برای کاهش و اصلاح ریسک در جهت رسیدن به معیار ریسک میباشد. در این دوره چگونگی یکپارچهسازی فرآیند مدیریت ریسک با سایر فرآیندهای سازمان و اصول و راهنماییهای لازم برای مدیریت کردن کلیه ریسکهایی که سازمان با آن روبرو میشود.
2 روزه
40,000,000 - 60,000,000 ریال
تحلیل آماری با استفاده از نرمافزار Minitab
بدون امتیاز
0 رای
65,000,000 - 65,000,000 ریال
سیستم مدیریت رضایت و شکایات مشتریان مبتنی بر استانداردهای ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
جلب رضایت مشتری همواره یک عنصر حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری است، زیرا مشتریان راضی در ادامه به مشتریان وفادار تبدیل میشوند و کسب و کار شما را به دیگران توصیه میکنند. با این حال، اجتناب ناپذیر است که در برخی مواقع، مشتریان ممکن است مشکلات یا شکایاتی را در مورد یک محصول یا خدمات داشته باشند که میتواند بر رضایت و وفاداری آنها تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، برای کسب و کارها ضروری است که یک سیستم مدیریت رضایت و شکایات قوی برای مدیریت موثر و کارآمد این موقعیتها داشته باشند.
24 ساعت
65,000,000 - 65,000,000 ریال
چگونگی تنظیم اهداف کیفی و تعیین شاخصهای فرآیندی
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
اتلاف و هدررفتن مواد غذایی
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
جدیدتریــــــــــــــــن مقــــــــــــالات