با آموزش، فراتر فکر کنید، فراتر بروید
تقویم دورههای آموزشی
از اینجا میتوانید تقویم آموزشی را مشاهده و دانلود نمایید.
دستهبندیها
چرا با آکادمی توف آموزش ببینم؟
تجربه و صلاحیت
TÜV Academy Iran-Germany بـا دســــترسـی بـــه دانـش و تجربـه روز دنیـا و بـا بهرهگیـری از مدرسـان خـــبـره و بـا تجربـه، آموزشهـای خـود را بـا رویکـردی کاربـردی ارائـه مینمایـد.
اعتبار نام و گواهینامه
آکادمی توف به عنوان مـوسسه آموزش دهنده با پشتوانه بـیش از 20 سال فـــعالیت و اعتبارنامه از نــهادهـای مــتفاوت دارای شهرت و اعتبار لازم برای ارایه گواهینامه های آموزشی میباشد.
تنوع دورههای آموزشی
آکادمی توف با ارائـه طیـف وسـیعی از خدمـات آموزشـی در قالـب بیـش از 250 عنـوان آموزشـی، ایـن امـکان را بـرای مخاطبـان فراهـم مینمایـد تـا نیازهـای آموزشـی متفـاوت خـود را از طریـق ایـن مجموعـه بـرآورده نماینـد.
دوره های پیش رو
مدیریت برای موفقیت پایدار براساس استاندارد ISO 9004:2018
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
سرممیزی ISO 45001:2018 (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفهای)
بدون امتیاز
0 رای
40 ساعت
110,000,000 - 140,000,000 ریال
روشها و تکنیکهای شناسایی و ارزیابی جنبههای زیستمحیطی
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
کالیبراسیون عمومی (CME)
بدون امتیاز
0 رای
در دنیای صنعتی امروز، اندازه گیری و کالیبراسیون نقش حیاتی در کنترل کیفیت محصولات و فرآیندها دارد. کالیبراسیون، اندازهگیری و تست تجهیزات (CME) یک جزء حیاتی در هر مرکز تولیدی یا آزمایشگاه مدرن است. CME به اطمینان از دقت، قابلیت اطمینان و سازگاری اندازه گیریها کمک میکند، که برای حفظ کیفیت محصولات و خدمات ضروری است. دوره کالیبراسیون، اندازهگیری و تست تجهیزات (CME) برای ارائه دانش و مهارتهای مورد نیاز برای مدیریت، کالیبراسیون، نگهداری و بهرهبرداری از تجهیزات اندازهگیری و آزمایشگاه به شرکتکنندگان طراحی شده است.
16 ساعت
60,000,000 - 60,000,000 ریال
مدیریت ریسک و فرصت در استانداردهای ISO 14001:2015 و ISO 45001:2018
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
سنجش رضایت مشتری CSM مبتنی بر استاندارد ISO10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
جلب رضایت مشتری یکی از جنبههای مهم و حیاتی هر کسب و کاری است زیرا وفاداری مشتریان و احتمال توصیه سازمان به دیگران یکی از عومل رشد و موفقیت هر سازمانی محسوب میشود. بنابراین اندازهگیری رضایت مشتری در حصول اطمینان از اینکه یک کسب و کار میتواند نیازها و ترجیحات مشتریان خود را درک کند و اقدامات لازم را برای برآورده کردن آنها انجام دهد بسیار مهم است. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) استانداردی به نام ISO 10004:2018 را برای ارائه راهنمایی در مورد سنجش رضایت مشتری ایجاد کرده است.
16 ساعت
0 - 0 ریال
جدیدتریــــــــــــــــن مقــــــــــــالات