با آموزش، فراتر فکر کنید، فراتر بروید
تقویم دورههای آموزشی
از اینجا میتوانید تقویم آموزشی را مشاهده و دانلود نمایید.
دستهبندیها
چرا با آکادمی توف آموزش ببینم؟
تجربه و صلاحیت
TÜV Academy Iran-Germany بـا دســــترسـی بـــه دانـش و تجربـه روز دنیـا و بـا بهرهگیـری از مدرسـان خـــبـره و بـا تجربـه، آموزشهـای خـود را بـا رویکـردی کاربـردی ارائـه مینمایـد.
اعتبار نام و گواهینامه
آکادمی توف به عنوان مـوسسه آموزش دهنده با پشتوانه بـیش از 20 سال فـــعالیت و اعتبارنامه از نــهادهـای مــتفاوت دارای شهرت و اعتبار لازم برای ارایه گواهینامه های آموزشی میباشد.
تنوع دورههای آموزشی
آکادمی توف با ارائـه طیـف وسـیعی از خدمـات آموزشـی در قالـب بیـش از 250 عنـوان آموزشـی، ایـن امـکان را بـرای مخاطبـان فراهـم مینمایـد تـا نیازهـای آموزشـی متفـاوت خـود را از طریـق ایـن مجموعـه بـرآورده نماینـد.
دوره های پیش رو
ایمنی و بهداشت محیط کار بر اساس استانداردهای OSHA
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
سیستم مدیریت رضايت و شكايت مشتريان مبتنی بر استانداردهای ISO 10001:2018 و ISO 10002:2018 و ISO 10003:2018 و ISO 10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان (CSMS) بخش مهمی از سیستم مدیریت کیفیت هر سازمانی است. CSMS مجموعهای از فرآیندها، رویهها و ابزارهایی است که سازمان را قادر میسازد تا به طور مؤثر شکایات مشتریان را مدیریت و حل و فصل کند، رضایت مشتری را افزایش دهد و محصولات و خدمات خود را به طور مستمر بهبود بخشد. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) مجموعه ای از استانداردها را ایجاد کرده است که دستورالعمل هایی را برای سازمان ها برای ایجاد و حفظ CSMS موثر ارائه میدهد.
32 ساعت
75,000,000 - 75,000,000 ریال
سیستم مدیریت رضایت و شکایات مشتریان مبتنی بر استانداردهای ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
جلب رضایت مشتری همواره یک عنصر حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری است، زیرا مشتریان راضی در ادامه به مشتریان وفادار تبدیل میشوند و کسب و کار شما را به دیگران توصیه میکنند. با این حال، اجتناب ناپذیر است که در برخی مواقع، مشتریان ممکن است مشکلات یا شکایاتی را در مورد یک محصول یا خدمات داشته باشند که میتواند بر رضایت و وفاداری آنها تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، برای کسب و کارها ضروری است که یک سیستم مدیریت رضایت و شکایات قوی برای مدیریت موثر و کارآمد این موقعیتها داشته باشند.
24 ساعت
65,000,000 - 65,000,000 ریال
مدیریت فرآیند اندازهگیری و ابزارهای اندازهگیری ISO 10012
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
تفکر مبتنی بر ریسک در سیستم مدیریت کیفیت
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
سرممیزی ISO 9001:2015 (سیستم مدیریت کیفیت)
بدون امتیاز
0 رای
سازمانها در هر اندازه و حوزه فعالیت میتوانند استاندارد ISO 9001 را برای بهبود فرآیندهای درون سازمانی خود، افزایش رضایت مشتری و نشان دادن تعهد خود به کیفیت پیاده سازی کنند. دوره سرممیزی ایزو 9001 به منظور ارائه دانش و مهارتهای لازم برای سرممیزی سیستم مدیریت کیفیت در سازمان براساس استاندارد ISO 9001 به متخصصان، توسط آکادمی توف ایران – آلمان تهیه و تدوین، و با بهترین و مجربترین اساتید این حوزه تدریس میگردد.
40 ساعت
110,000,000 - 140,000,000 ریال
جدیدتریــــــــــــــــن مقــــــــــــالات