تحصیلات:
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سوابق كاری:
سوابق اجرایی و مشاوره
سوابق تدریس سازمانی: |
– کارشناس کنترل کیفیت شرکت تابا الکترونیک از سال83 تا 84
– کارشناس تضمین کیفیت شرکت تابا الکترونیک از سال 84 تا 87 – کارشناس فروش 87 تا 88 – مدیر خدمات پس از فروش شرکت تابا الکترونیک 88 تا 95 – عضو هیات مدیره شرکت اکسون 92 تا کنون – مشاور سیستم های مدیریتی کیمیا روانکار پارس 97 تا کنون – مشاور اجرایی سیستم های رسیدگی به شکایات و رضابتمندی مشتری و امور مشتریان شرکت دیپوینت 98 تا 1401 – ممیز شرکت توف نورد ایران-آلمان از سال 96 تا کنون – مدرس آکادمی توف نورد ایران-آلمان از سال 99 تا کنون – مشاور سیستم رسیدگی به شکایت و رضایتمندی بیمارستان چمران – مشاور سیستم رسیدگی به شکایت و رضایتمندی شرکت رامک خوردو
– مدیر پروژه ، مشاور پروژه و ناظر پروژه سیستم های بررسی رضایتمندی و شکایت مشتری از سال 96 با شرکت های مختلف.(مدارک همکاری قابل ارائه می باشد) – مدیر پروژه تجزیه و تحلیل داده های موجود در خدما ت پس از فروش در صنایع مختلف از سال 1398 – مشاور پیاده سازی سیستم های رسیدگی به شکایات و رضایتمندی مشتری از سال 92 – مشاور پروژه IQC خدمات مشتریان از سال 1400 – مدیر پروزه تدوین استاندارد ارزیابی عملکرد کارکنان مبتی بر شایستگی – شرکت گل آسا سرویس 1399-1401 – عضو اصلی تیم پژوهشی داده کاوی مشتریان و افزایش رضایتمندی – برنامه ریزی و اجرای بیش از 60 دوره و سمینار آموزشی در خصوص امور مشتریان و داده کاوی از سال 99 تاکنون
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سوابق پژوهشی:
|
عناوین پایان نامه و رساله:
|