تحصیلات:

 

  • كارشناسی مهندسی کامپیوتر نرم افزار
  • كارشناسی ارشد هوش مصنوعی
  • دانشجو دکترا هوش مصنوعی

سوابق كاری:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سوابق اجرایی و مشاوره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سوابق تدریس سازمانی:

–         کارشناس کنترل کیفیت شرکت تابا الکترونیک از سال83 تا 84

–         کارشناس تضمین کیفیت شرکت تابا الکترونیک از سال 84 تا 87

–         کارشناس فروش  87 تا 88

–         مدیر خدمات پس از فروش شرکت تابا الکترونیک 88 تا 95

–         عضو هیات مدیره شرکت اکسون 92 تا کنون

–         مشاور سیستم های مدیریتی کیمیا روانکار پارس 97 تا کنون

–         مشاور اجرایی سیستم های رسیدگی به شکایات و رضابتمندی مشتری و امور مشتریان شرکت دیپوینت 98 تا 1401

–         ممیز شرکت توف نورد ایران-آلمان از سال 96 تا کنون

–         مدرس آکادمی توف نورد ایران-آلمان از سال 99 تا کنون

–         مشاور سیستم رسیدگی به شکایت و رضایتمندی بیمارستان چمران

–         مشاور سیستم رسیدگی به شکایت و رضایتمندی شرکت رامک خوردو

 

 

 

–         مدیر پروژه ، مشاور پروژه و ناظر پروژه سیستم های بررسی رضایتمندی و شکایت مشتری از سال 96 با شرکت های مختلف.(مدارک همکاری قابل ارائه می باشد)

–         مدیر پروژه تجزیه و تحلیل داده های موجود در خدما ت پس از فروش در صنایع مختلف از سال  1398

–         مشاور پیاده سازی سیستم های رسیدگی به شکایات و رضایتمندی مشتری از سال 92

–         مشاور پروژه IQC خدمات مشتریان از سال 1400

–         مدیر پروزه تدوین استاندارد ارزیابی عملکرد کارکنان مبتی بر شایستگی – شرکت گل آسا سرویس 1399-1401

–          عضو اصلی تیم پژوهشی داده کاوی مشتریان و افزایش رضایتمندی

–         برنامه ریزی و اجرای بیش از 60 دوره و سمینار آموزشی در خصوص امور مشتریان و داده کاوی از سال 99 تاکنون

 

ردیف عنوان دوره شرکت
1 مدیریت ارتباطات انسانی و رفتار سازمانی شرکت آیرومات (2 دوره)
2 مدیریت ارتباطات انسانی و رفتار سازمانی شرکت آسیا صنعت
3 اصول سرپرستی شرکت آسیا صنعت
4 اصول و فنون مذاکره شرکت دیپوینت (به صورت گروهی و انفرادی)
5 اصول و فنون مذاکره بیمارستان بازرگانان
6 اصول و فنون مذاکره ( مجازی) دوره گروهی آکادمی توف نورد ایران آلمان ادامه دارد
7 مدیریت ارتباط با  مشتریانCRM بیمارستان بازرگانان (4 دوره)
8 مدیریت ارتباط با  مشتریانCRM بیمارستان چمران
9 کارگاه آموزشی استاندارد 10002  صنف  لوازم خانگی
10 کارگاه آموزشی استاندارد 10004  صنف  لوازم خانگی
11 کارگاه مستندسازی تجربیات کیمیا روانکار پارس
12 مدیریت منابع انسانی کیمیا روانکار پارس
13 کارگاه  کوچینگ و مربی گری(تربیت مربی) شرکت گل آسا سرویس
14 اصول سرپرستی شرکت دیپوینت
15 نقش آموزش در زنجیره خدمات پس از فروش سخنران تورتعالی- گل آسا سرما
16 آشنایی با مفاهیم بازاریابی و تغییرات بازار آکادمی توف
17 مهارت ارتباط با مشتری بیمارستان چمران
18 مدیریت ارتباط با  مشتریانCRM رامک خودرو
19 استاندارد های 10002 – 10004 رامک خودرو
20 نظام آراستگی S5 کیمیا روانکار پارس

سوابق پژوهشی:

 

 

  • طرح پژوهشی كشوری با عنوان ” داده کاوی صدای مشتری
  •  طرح پژوهشی با عنوان IQC” مدیریت مکالمه و رفتار با مشتری و کسب رضایتمندی مشتری

       

عناوین پایان نامه و رساله:

  • بررسی بستر بازاریابی و مارکتینگ جهانی  – مقطع کارشناسی
  • کوانتیزاسیون خودکار شبکه عصبی مبتنی برالگوریتم های یادگیرآگاه به دقت، با توان مصرفی کمینه – مقطع کارشناسی ارشد