افزایش دانش و درک مدیریت کیفیت
دوره EFQM مقدمهای جامع بر مدیریت کیفیت و مدل EFQM ارائه میکند. این میتواند به افراد و سازمانها کمک کند تا اصول مدیریت کیفیت و نحوه اعمال آنها را در عمل بهتر درک کنند. طی دوره مبانی ایزو 30401 شما اصول چگونگی استقرار یک سیستم مدیریت دانش براساس استاندارد ISO 30401:2018 را فرا خواهید گرفت.
بهبود عملکرد سازمانی
مدل EFQM برای کمک به سازمانها در ارزیابی و بهبود سیستمهای مدیریتی خود طراحی شده است. با اتخاذ مدل EFQM و استفاده از آن برای انجام خود ارزیابی و تدوین برنامههای بهبود، سازمانها میتوانند عملکرد خود را بهبود بخشند و به نتایج بهتری دست یابند.
افزایش رقابت پذیری
سازمانها با محک زدن عملکرد خود در برابر سایر سازمانها با استفاده از مدل EFQM میتوانند زمینههای بهبود را شناسایی کرده و استراتژیهایی را برای بهبود رقابت پذیری خود توسعه دهند. مدل EFQM به طور گسترده به عنوان یک چارچوب پیشرو برای ارزیابی و بهبود عملکرد سازمانی شناخته شده است. با اتخاذ مدل EFQM و استفاده از آن برای بهبود سیستمهای مدیریتی خود، سازمانها میتوانند تعهد خود را به کیفیت و تعالی نشان دهند.
توسعه حرفه ای
دوره EFQM دانش و مهارتهایی را در اختیار افراد قرار میدهد تا ارزیاب EFQM شوند که می تواند ارزش افزودهای برای پیشرفت حرفهای آنها باشد. تبدیل شدن به یک ارزیاب EFQM همچنین میتواند فرصتهای شغلی جدیدی را در زمینه مدیریت کیفیت برای افراد ایجاد کند.
فرصتهای شبکه سازی
دوره EFQM این فرصت را برای افراد فراهم میکند تا با سایر متخصصان در زمینه مدیریت کیفیت ارتباط برقرار کنند. این میتواند به افراد کمک کند تا از آخرین تحولات در این زمینه آگاه شوند و ارتباطات ارزشمندی برای حرفه خود ایجاد کنند.
نتیجه گیری
براساس اصول بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM)، دوره تشریح معیارهای مدل سرآمدی EFQM مقدمهای جامع بر مدیریت کیفیت و مدل EFQM ارائه میدهد. طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با مدیریت کیفیت، از جمله معیارهای EFQM برای تعالی، خودارزیابی، برنامهریزی بهبود، معیارسنجی، و نقش ارزیابان EFQM را پوشش میدهد.
این دوره برای هرکسی که علاقه مند به یادگیری مدیریت کیفیت و نحوه بکارگیری آن در سازمان خود است مناسب است. این به ویژه برای سازمانهایی که علاقهمند به اتخاذ مدل EFQM برای ارزیابی و بهبود سیستمهای مدیریت خود هستند مفید است. به طور کلی، دوره EFQM یک فرصت عالی برای افراد و سازمانها است تا در مورد مدیریت کیفیت و نحوه استفاده از آن برای دستیابی به برتری در مدیریت سازمانی را بیاموزند.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.