مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به بخشی جدایی ناپذیر از فرآیندهای مدرن هر سازمانی تبدیل شده است و به شرکتها کمک میکند تا روابط خود را با مشتریان به طور موثر حفظ و مدیریت کنند. به این ترتیب، بسیاری از سازمانها در راهحلها و ابزارهای CRM سرمایهگذاری میکنند تا تجربیات مشتری خود را بهبود ببخشند و مزیت رقابتی کسب کنند. با این حال، موفقیت اجرای CRM تا حد زیادی به مهارت و دانش پرسنل درگیر در اجرای آن بستگی دارد. از این رو، اهمیت دوره مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM بیش از پیش در بین افراد و سازمانهایی که به دنبال توسعه تخصص در CRM هستند، حس میشود.
16 ساعت
40,000,000 - 40,000,000 ریال
100,000,000 - 100,000,000 ریال
مدیریت ریسک بر مبنای استاندارد ISO 31000:2018
مدیریت ریسک فرآیندی حیاتی برای هر سازمانی منظور به حداقل رساندن و کنترل خطراتی است که می تواند مانع از دستیابی به اهداف سازمان شود یا به عملیات آنها آسیب برساند. ISO 31000:2018 یک استاندارد شناخته شده جهانی برای مدیریت ریسک است که چارچوب، اصول و دستورالعملهایی را برای مدیریت موثر ریسک ارائه میدهد. دوره مدیریت ریسک بر مبنای استاندارد ISO 31000:2018 با هدف آشنایی با مفاهیم و ساختار مدیریت ریسک شامل شناسایی، تجزیه و تحلیل و ارزیابی ریسک و تعیین اقدامات لازم برای کاهش و اصلاح ریسک در جهت رسیدن به معیار ریسک میباشد. در این دوره چگونگی یکپارچهسازی فرآیند مدیریت ریسک با سایر فرآیندهای سازمان و اصول و راهنماییهای لازم برای مدیریت کردن کلیه ریسکهایی که سازمان با آن روبرو میشود.
2 روزه
40,000,000 - 40,000,000 ریال
مميزی داخلی ISO 22000:2018 و HACCP (سيستمهای مدیریت ایمنی مواد غذایی)
صنایع غذایی بخش مهمی است که ایمنی مواد غذایی در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اطمینان از ایمنی محصولات غذایی، شرکتها نیاز به پیادهسازی سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی (FSMS) قوی دارند که با استانداردها و مقررات مربوطه مطابقت داشته باشد. ISO 22000:2018 و HACCP دو استاندارد شناخته شده بین المللی هستند که اجرای FSMS را هدایت میکنند. ممیزی داخلی سیستمهای مدیریت ایمنی مواد غذایی بر اساس ISO 22000:2018 و HACCP دورهای است که برای ارائه درک جامعی از فرآیند ممیزی و تکنیکهای ارزیابی انطباق FSMS با این استانداردها طراحی شده است.
24 ساعت
0 - 0 ریال