در کارگاه هوش هیجانی، سعی میگردد تا ضمن ارائه مطالب علمی درباره هیجانات و هوش هیجانی به عنوان مکانیزم کنترلی آن، با انجام فعالیت هایی افراد در زمینه شناخت هرچه بهتر هوش هیجانی و طرق ارتقای آن توانمند گردند. هدف از آموزش این دوره، آشنایی با مهارت های هوش هیجانی و چگونگی دست یابی به این مهارت هاست.
نمایش بیشتر
موارد مرتبط
سیستم مدیریت رضایت و شکایات مشتریان مبتنی بر استانداردهای ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
جلب رضایت مشتری همواره یک عنصر حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری است، زیرا مشتریان راضی در ادامه به مشتریان وفادار تبدیل میشوند و کسب و کار شما را به دیگران توصیه میکنند. با این حال، اجتناب ناپذیر است که در برخی مواقع، مشتریان ممکن است مشکلات یا شکایاتی را در مورد یک محصول یا خدمات داشته باشند که میتواند بر رضایت و وفاداری آنها تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، برای کسب و کارها ضروری است که یک سیستم مدیریت رضایت و شکایات قوی برای مدیریت موثر و کارآمد این موقعیتها داشته باشند.
24 ساعت
47,500,000 - 47,500,000 ریال
مدیریت ارتباط با مشتری CRM
بدون امتیاز
0 رای
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به بخشی جدایی ناپذیر از فرآیندهای مدرن هر سازمانی تبدیل شده است و به شرکتها کمک میکند تا روابط خود را با مشتریان به طور موثر حفظ و مدیریت کنند. به این ترتیب، بسیاری از سازمانها در راهحلها و ابزارهای CRM سرمایهگذاری میکنند تا تجربیات مشتری خود را بهبود ببخشند و مزیت رقابتی کسب کنند. با این حال، موفقیت اجرای CRM تا حد زیادی به مهارت و دانش پرسنل درگیر در اجرای آن بستگی دارد. از این رو، اهمیت دوره مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM بیش از پیش در بین افراد و سازمانهایی که به دنبال توسعه تخصص در CRM هستند، حس میشود.
16 ساعت
30,000,000 - 30,000,000 ریال
سیستم مدیریت رضايت و شكايت مشتريان مبتنی بر استانداردهای ISO 10001:2018 و ISO 10002:2018 و ISO 10003:2018 و ISO 10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان (CSMS) بخش مهمی از سیستم مدیریت کیفیت هر سازمانی است. CSMS مجموعهای از فرآیندها، رویهها و ابزارهایی است که سازمان را قادر میسازد تا به طور مؤثر شکایات مشتریان را مدیریت و حل و فصل کند، رضایت مشتری را افزایش دهد و محصولات و خدمات خود را به طور مستمر بهبود بخشد. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) مجموعه ای از استانداردها را ایجاد کرده است که دستورالعمل هایی را برای سازمان ها برای ایجاد و حفظ CSMS موثر ارائه میدهد.
32 ساعت
52,000,000 - 75,000,000 ریال
سنجش رضایت مشتری CSM مبتنی بر استاندارد ISO10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
جلب رضایت مشتری یکی از جنبههای مهم و حیاتی هر کسب و کاری است زیرا وفاداری مشتریان و احتمال توصیه سازمان به دیگران یکی از عومل رشد و موفقیت هر سازمانی محسوب میشود. بنابراین اندازهگیری رضایت مشتری در حصول اطمینان از اینکه یک کسب و کار میتواند نیازها و ترجیحات مشتریان خود را درک کند و اقدامات لازم را برای برآورده کردن آنها انجام دهد بسیار مهم است. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) استانداردی به نام ISO 10004:2018 را برای ارائه راهنمایی در مورد سنجش رضایت مشتری ایجاد کرده است.
16 ساعت
0 - 0 ریال
نظرات
متوسط امتیازات
0
بدون امتیاز
0 رای
0 نقد و بررسی
جزئیات امتیازات
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هوش هیجانی” لغو پاسخ
لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید
قیمت
ریال30.000.000
مدت زمان آموزش
2
تعداد جلسات
2 روز
آکادمی توف ایران - آلمان
آکادمی توف ایران - آلمان
0دیدگاه
663 بازدید
امتیاز کاربران :
بدون امتیاز
0 رای
دسته بندی
لینک کوتاه :
https://tuvacademy.ir/?p=12159
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.