تحصیلات:

 

  • كارشناسی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
  • كارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی
  • دكتری مدیریت منابع انسانی 

سوابق كاری:

 

  • کارشناس آموزش کارکنان شرکت سایپا یدک از سال 84 تا 87
  •  سرپرست آموزش کارکنان سایپا یدک از سال 87 تا 93
  • سرپرست  آموزش های مجازی شرکت سایپا یدک از سال 93 تا97
  • رئیس اداره آموزش منابع انسانی شرکت سایپا یدک از سال 98 تا کنون
  • مشاور آموزش و منابع انسانی شرکت بتصا-  92 تا 94
  •  راهبرمنابع انسانی شرکت تداوم-از سال 97- ادامه دارد
  • مشاور و مدیر گروه ( منابع انسانی) شرکت ایده از سال 89 تا 94

 

 

 

 

 

 

 

 

سوابق اجرایی و مشاوره:

 

 

 

 

 

 

  • مدیر پروژه ، مشاور پروژه و ناظر پروژه سیستم های منابع انسانی و آموزش از سال 91 با شرکت های مختلف.(مدارک همکاری قابل ارائه می باشد)
  • مشاور پروژه طراحی ساختار و تشکیلات شرکت طبخ ماشین سال 1399
  • مشاور پروژه طراحی ساختار و تشکیلات شرکت نخته فشرده آریانا سال 1400
  • مدیر پروزه تدوین استاندارد آموزشی کارکنان مبتی بر شایستگی شرکت سایپا یدک. 1399-1400
  • عضو اصلی تیم تدوین استاندارد آموزشی مشاغل ( مبتنی برمهارت) شركت سایپا یدك در سال 85
  • عضو اصلی تدوین و بازنگری استادارد مشاغل آموزش كاركنان شركت سایپا یدك در سال 90
  • مشاور موسسات و مراکز آموزشی دور ههای فراگیر پیام نور، کنکورسراسری و…از سال 86 تاکنون
  • عضو اصلی پروژه بهره وری شرکت سایپا یدک (درج در پرونده پرسنلی )
  • برنامه ریزی و اجرای بیش از 1000 دوره و سمینار آموزشی از سال 84 تاکنون
 

 

سوابق تدریس دانشگاهی:

 

 

 

  •  دانشگاه پیام نور 87 تا 97
  • دانشگاه آزاد اسلامی92 تا 95
  • دانشگاه علمی کاربردی 86 تا… ادامه دارد
  • طراحی استراتژی های منابع انسانی (دوره DBA) دانشگاه علامه طباطبائی
  • دوره TTT  دانشگاه علمی کاربردی (ویژه مدرسان)
  • هوش هیجانی وتاثیرآن درارتباطات( مدرسان دانشگاه علمی- کاربردی )

سوابق پژوهشی:

 

  • طرح پژوهشی كشوری با عنوان ” بررسی روند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمائی در دروس ریاضی و علوم در سال 82
  • طرح پژوهشی كشوری با عنوان” بررسی وضعیت اتباع خارجی ( دانش آموزان افغانی و عراقی مشغول به تحصیل در ایران) در سال 82
  • طرح پژوهشی كشوری با عنوان” بررسی وضعیت عملكرد مدیران در مدارس راهنمایی سراسر كشوردر سال 83.
  • طرح پژوهشی ، توصیفی بررسی وضعیت شادمانی در شركت سایپا یدك در سطوح مختلف كه منجر به تشویق اینجانب شد.
  • طراح و مجری كلیه فرایند  ” طرح جذب مدرسین داخلی ” در شركت سایپا یدك برای اولین

 

مقاله های علمی پژوهشی:

 

  • طراحی الگوی ارتقاء زنان به سطوح مدیریت  در سازمان های دولتی فصلنامه علمی پژوهشی دراسات فی العلوم الانسانیه- دانشگاه تربیت مدرس.
  • فراتحلیلی بر شناسایی موانع ارتقاء زنان به سطوح مدیریت در سازمانهای دولتی فصلنامه علمی پژوهشی مشاوره شغلی و سازمانی .  دانشگاه شهید بهشتی.
  • شناسایی كاركنان كلیدی و توانمند با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP Pharma scope 1394.  
  • ارائه مقاله در پانزدهمین کنفرانس منابع انسانی با موضوع شناسایی موانع ارتقاء زنان در سازمان های دولتی.
  • ارائه مقاله خدمات ناب در صنعت خودرودر چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو سال 95.
  •  سخنران کلیدی هشتمین کنفرانس آموزش و توسعه منابع انسانی با موضوع ” تغییر ترکیب نیروی انسانی و تاثیر کرونا بر آن.
  •  سخنران تور تعالی گروه خودروسازی سایپا – منابع انسانی و توسعه سازمان

 

مقاله های ترویجی و گردآوری:

    

  • شادی ، حلقه مفقوده در سلامت جامعه- دوهفته نامه ژوانگه
  • ترس در فرهنگ ایرانی چاپ در دو هفته نامه ژوانگه
  •  بررسی فرایند نیازسنجس آموزشی….. چاپ در مجله مشتری مداری شركت سایپا یدك
  • بررسی فرایند طراحی آموزشی …… چاپ در مجله مشتری مداری شركت سایپا یدك
  • بررسی فرایند اجرای آموزشی ….. چاپ در مجله مشتری مداری شركت سایپا یدك

 

سوابق  تدریس سازمانی:

ردیف عنوان دوره شرکت
1 مدیریت ارتباطات انسانی و رفتار سازمانی خدمات ف

ی رنا(4 دوره)

2 مدیریت ارتباطات انسانی و رفتار سازمانی شرک بم خودرو (4 دوره)
3 مدیریت ارتباطات انسانی و رفتار سازمانی شرکت ایساکو(2 دوره)
4 مدیریت ارتباطات انسانی و ر

ت

 سازمانی

شرکت سایپا یدک (2 دوره)
5 مدیریت

رتباطات انسانی و رفتار سازمانی

شرکت

خش استان گیلان

6 مدیریت ارتباطات انسانی و رفتار سازمانی فروش سایپا( 2 دوره)
7 مدیریت و اصول سرپرستی شرکت آریا دیزل
8 مدیریت و اصول سرپرستی شرکت سایپا
8 مدیریت و اصول سرپرستی به دعوت موسسه وارثان صنایع پیشرو
9 اصول و فنون مذاکره شرکت بم خودرو(5 دوره)
10 اصول و فنون مذاکره موسسه آموزشی مهر
11 اصول و فنون مذاکره شرکت ایساکو(3 دوره)
12 اصول و فنون مذاکره ( مجازی) شرکت سایپا یدک از سال 93 تاکنون ادامه دارد
13 اصول و فنون مذاکره شرکت خدمات فنی رنا(2 دوره)
14 مدیریت ارتباط با  مشتریانCRM شرکت رامک یدک
15 مدیریت ارتباط با  مشتریانCRM شرکت کرمان موتور
16 مدیریت ارتباط با  مشتریانCRM شرکت ایساکو
17 کارگاه آموزشی استاندارد 10015  شرکت کرمان موتور
18 کارگاه آموزشی

است

ن

ارد 10015

محموعه وابسته به  صنایع دفاع
19 مدیریت دانش شرکت آبادراهان پارس( 2 دوره)
20 مدیریت دانش شرکت شوفاژ کار
21 کارگاه مستندسازی تجربیات مدیریت اکتشاف- نفت
22 مدیریت منابع انسانی پتروشیمی سنندج
23 کارگاه  فنون و تکنیک های تدریس ویژه کارشناسا

فنی

شرکت سایپا یدک
24 کارگاه  کوچینگ و مربی گری(تربیت مربی) شرکت رنا
25 نقش آموزش در زنجیره خدمات پس از فروش سخنران تورتعالی- سایپا یدک
26 کارگاه آموزشی  تبلیغات موثر( مقطع ارشد MBA) مدرسه مدیریت عالی کرج
27 کارگاه آموزشی  NLP دانشگاه پیام نور بانه (3 دوره)
28 گزارش نویسی(مجازی ) سایپا یدک
29 مسئولین پذیرش(مجازی) سایپا یدک
30 آشنایی با مفاهیم بازاریابی و تغییرات بازار خدمات فنی رنا
31 مهارت ارتباط با مشتری شرکت پخش رافونه( 3 دوره)
32 مهارتهای ارتباطی و مدیریت بر خود صنابع وابسته به دفاع
33 تسهی

گری آموزش در استقرار سیتم های کیفیت

شرکت بازرسی و مهندسی

 ایران

34 کارگاه اصول

فنون و مذاکره

طیف سایپا
34 دوره اصول و فنون مذاکره ستاره سفیران
35 رفتار و تعامل سازمانی ستاره سفیران(مدیران)
36 مدیریت منابع انسانی برای مدیران غیر منابع انسانی شرکت بتصا
37 ارتباط با مشتریان شرکت خدمات فنی رنا
38 رفتار سازمانی و روابط انسانی طیف سایپا( 2

وره )

39 بالندگی شغلی ، فردی و سازمانی شرکت وارثان
40 تکنیک های تدریس( مدرسان دانشگاه علمی کاربردی) علمی کاربردی صنایع تهران
41 آشنایی با فرایندهای آموزش شرکت ایده
42 مدیریت زمان سایپا یدک
43 مدیریت ارتباط با مشتریان رامک یدک
44 فرایند استا

دارد سازی و نیازسنجی آموزشی

شرکت مینو
45 منتور و  نقش آن در فرایند انتقال دانش ضمنی شرکت رنا
46 فرایند نیازسنجی آموزش براساس رویکرد دیکوم شرکت رهپویان
47 تکنیک ها وفنون مذاکره      شرکت ساپل
48 مصاحبه با رویکرد شایسته محورCBI گروه صنعتی انتخاب
49 کوچینک

 مربی گری

سایپا یدک ( 2 دوره )
50 طبقه بندی مشاغل براساس مدل هی گروپ پتروشیمی باختر
51 عوامل موثر بر ارتقاء زنان (سمینار) بانک ملت
52 Nlp و مدیریت بر رفتار ایساکو
53 مدیریت و اصول سرپرستی کیش اسپارک
54 مهارت های برقراری ارتباط موثر گروه مپنا- شرکت توگا
54 مهارت های برقراری ارتباط موثر گروه مپنا- شرکت توگا
55 آموزش برای آموزش دهندگان TTT شرکت کناف
56 معرفی ( لانچ محصول) شرکت پنبه ریز
57 اخلاق حرفه ای در حرفه پرسناری اکسیر دانش
58 موهبت آرامش درون با تاسی از nlp شرکت پاکشو
59 مهارت های برقراری ارتباط موثر گروه مپنا- شرکت توگا
60 تفکر سیستمی بانک مرکزی
61 مهارت های ارتباطی بهستان پلاسما
61 تربیت ارزیاب کانون های ارزیابی و توسعه مدیران شرکت توف
62 نظام آراستگی شرکت توف
63 مدیریت و اصول سرپرستی اکسیر دانش
64 کارتیمی براساس مدل بلبین چینی زرین
65 اصول مدیریت و سرپرستی چینی زرین
66 تجزیه و تحلیل شغل  
67 فرایند طراحی شغل و باز تعریف مشاغل پتروشیمی سنندج
69 مبانی برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی نشر کتاب
70 ارتقاء سلامت اداری بهبود افق اندیشه
71 34000 استاندارد نفت جی
72 مدیریت دانش بانک مرکزی
73 فرایندهای آموزش ماموت
74 CRM مدیریت ارتباط با مشتری بم خودرو
75 تجزیه و تحلیل شغل و گرید بندی عالیفرد
76 مهارت های مدیریت جمعیت هلال احمر تهران
77 CRM جمعیت هلال احمر تهران
78 مدیریت  جامع منابع انسانی گروه صنعتی کاوه
79 رفتار سازمانی (DBA) گروه آریانا
80 مصاحبه شایسته محور CBI شرکت نفت جی
81 آشنایی با فرایند های آموزشی  بهبود افق اندیشه
82  مهارتهای مدیریت و سرپرستی تصویر پردازش رایان
83 اصول مدیریت و سرپرستی شرکت سایپا