سیستم مدیریت رضایت و شکایات مشتریان مبتنی بر استانداردهای ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018
جلب رضایت مشتری همواره یک عنصر حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری است، زیرا مشتریان راضی در ادامه به مشتریان وفادار تبدیل میشوند و کسب و کار شما را به دیگران توصیه میکنند. با این حال، اجتناب ناپذیر است که در برخی مواقع، مشتریان ممکن است مشکلات یا شکایاتی را در مورد یک محصول یا خدمات داشته باشند که میتواند بر رضایت و وفاداری آنها تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، برای کسب و کارها ضروری است که یک سیستم مدیریت رضایت و شکایات قوی برای مدیریت موثر و کارآمد این موقعیتها داشته باشند.
24 ساعت
65,000,000 - 65,000,000 ریال
سیستمهای اقدام اصلاحی و پیشگیرانه (CAPA) با رویکرد مدیریت ریسک در استاندارد ISO 9001:2015
اقدام اصلاحی و رویکرد پیشگیرانه (CAPA) یک جنبه حیاتی از سیستمهای مدیریت کیفیت (QMS) در صنایع مختلف است. CAPA یک رویکرد پیشگیرانه است که مشکلات کیفیت را قبل از وقوع شناسایی و حل میکند و از بروز انحرافات جلوگیری میکند و فرآیندها را بهبود میبخشد. سیستم CAPA شامل شناسایی و تجزیه و تحلیل مشکلات، توسعه و اجرای راه حلها و نظارت بر اثربخشی راه حلها میشود. یک سیستم CAPA که اصول و ابزارهای مدیریت ریسک را در بر میگیرد می تواند به سازمانها در مدیریت موثر ریسکهای مرتبط با کیفیت کمک کند.
دوره سیستمهای اقدام اصلاحی و پیشگیرانه (CAPA) با رویکرد مدیریت ریسک به گونهای طراحی شده است که درک جامعی از سیستم CAPA، اصول مدیریت ریسک و ابزارهای لازم برای مدیریت موثر ریسکهای مرتبط با کیفیت را در اختیار دانشجویان قرار دهد. این دوره فرآیند شناسایی مسائل کیفی، انجام تجزیه و تحلیل علل ریشهای، توسعه و اجرای اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ارزیابی اثربخشی راه حلها را پوشش میدهد.
16 ساعت
40,000,000 - 40,000,000 ریال
طراحی ، مدیریت و بهبود فرآیندها در سیستم های مدیریت بر اساس تفکر مبتنی بر ریسک
سیستم مدیریت یک ابزار ضروری برای کسب و کارها است تا اطمینان حاصل کنند که فرآیندهای آنها کارآمد و موثر عمل میکند. طراحی، مدیریت و بهبود فرآیندها در سیستم های مدیریت بر اساس تفکر مبتنی بر ریسک، دوره مهمی است که میتواند به سازمانها در دستیابی به اهداف خود و در عین حال کاهش ریسک کمک کند.
16 ساعت
0 - 0 ریال
طراحی آزمایشها DOE
طراحی آزمایشها (DOE) یک روش آماری است که برای تعیین تأثیر تغییرات در یک یا چند متغیر بر روی خروجی فرآیند استفاده میشود. هدف DOE شناسایی و تعیین کمیت تأثیر عوامل مختلف و تأثیر متقابل آنها بر متغیر پاسخ است. این تکنیک در بسیاری از زمینهها از جمله مهندسی، علم و صنعت برای بهبود کیفیت محصول، بهینه سازی فرآیندها و کاهش هزینهها استفاده میشود.
16ساعت
0 - 0 ریال
طراحی، مدیریت و بهبود فرآیندها در سیستمهای مدیریت بر اساس تفکر مبتنی بر ریسک (Risk Based Thinking) و راهنمای APQC
طراحی، مدیریت و بهبود فرآیندها یکی از جنبههای حیاتی سیستمهای مدیریت مدرن است. با افزایش پیچیدگی در عملیاتهای تجاری، نیاز به طراحی و مدیریت موثر فرآیند بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. تفکر مبتنی بر ریسک به عنوان یک رویکرد کلیدی در طراحی و مدیریت فرآیند ظاهر شده است و دوره طراحی، مدیریت و بهبود فرآیندها در سیستمهای مدیریت بر اساس تفکر مبتنی بر ریسک و راهنمای APQC یک برنامه جامع است که این رویکرد را به تفصیل پوشش میدهد.
16 ساعت
40,000,000 - 40,000,000 ریال
طرح ریزی پیشاپیش کیفیت محصول APQP
طرحریزی پیشاپیش کیفیت محصول APQP یک رویکرد ساختاریافته برای توسعه و عرضه محصولات جدید است. این روشی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار میگیرد تا اطمینان حاصل شود که یک محصول نیازهای مشتری را برآورده میکند و به موقع، با بودجه و با سطح کیفی مطلوب عرضه میشود. APQP یک ابزار قدرتمند برای هر سازمانی است که در توسعه و راهاندازی محصول مشارکت دارد، زیرا به شناسایی مشکلات احتمالی در مراحل اولیه کمک میکند و چارچوبی برای پرداختن به آن مسائل به شیوهای سیستماتیک و مؤثر فراهم میکند.
16 ساعت
0 - 0 ریال