مدیریت ارتباط با مشتری CRM
بدون امتیاز
0 رای
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به بخشی جدایی ناپذیر از فرآیندهای مدرن هر سازمانی تبدیل شده است و به شرکتها کمک میکند تا روابط خود را با مشتریان به طور موثر حفظ و مدیریت کنند. به این ترتیب، بسیاری از سازمانها در راهحلها و ابزارهای CRM سرمایهگذاری میکنند تا تجربیات مشتری خود را بهبود ببخشند و مزیت رقابتی کسب کنند. با این حال، موفقیت اجرای CRM تا حد زیادی به مهارت و دانش پرسنل درگیر در اجرای آن بستگی دارد. از این رو، اهمیت دوره مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM بیش از پیش در بین افراد و سازمانهایی که به دنبال توسعه تخصص در CRM هستند، حس میشود.
16 ساعت
40,000,000 - 40,000,000 ریال
مدیریت استراتژیک با رویکرد HSE
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
مدیریت انطباق با نیازها و انتظارات ذینفعان در سیستمهای مدیریت جدید بر اساس استاندارد ISO 19600
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
مدیریت ایمنی فرايند (PSM)
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
مدیریت برای موفقیت پایدار براساس استاندارد ISO 9004:2018
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
مدیریت تغییر در HSE
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید