سیستم مدیریت رضايت و شكايت مشتريان مبتنی بر استانداردهای ISO 10001:2018 و ISO 10002:2018 و ISO 10003:2018 و ISO 10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان (CSMS) بخش مهمی از سیستم مدیریت کیفیت هر سازمانی است. CSMS مجموعهای از فرآیندها، رویهها و ابزارهایی است که سازمان را قادر میسازد تا به طور مؤثر شکایات مشتریان را مدیریت و حل و فصل کند، رضایت مشتری را افزایش دهد و محصولات و خدمات خود را به طور مستمر بهبود بخشد. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) مجموعه ای از استانداردها را ایجاد کرده است که دستورالعمل هایی را برای سازمان ها برای ایجاد و حفظ CSMS موثر ارائه میدهد.
32 ساعت
75,000,000 - 75,000,000 ریال
سیستم مدیریت رضایت و شکایات مشتریان مبتنی بر استانداردهای ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018
بدون امتیاز
0 رای
جلب رضایت مشتری همواره یک عنصر حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری است، زیرا مشتریان راضی در ادامه به مشتریان وفادار تبدیل میشوند و کسب و کار شما را به دیگران توصیه میکنند. با این حال، اجتناب ناپذیر است که در برخی مواقع، مشتریان ممکن است مشکلات یا شکایاتی را در مورد یک محصول یا خدمات داشته باشند که میتواند بر رضایت و وفاداری آنها تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، برای کسب و کارها ضروری است که یک سیستم مدیریت رضایت و شکایات قوی برای مدیریت موثر و کارآمد این موقعیتها داشته باشند.
24 ساعت
65,000,000 - 65,000,000 ریال
سیستمهای اقدام اصلاحی و پیشگیرانه (CAPA) با رویکرد مدیریت ریسک در استاندارد ISO 9001:2015
بدون امتیاز
0 رای
اقدام اصلاحی و رویکرد پیشگیرانه (CAPA) یک جنبه حیاتی از سیستمهای مدیریت کیفیت (QMS) در صنایع مختلف است. CAPA یک رویکرد پیشگیرانه است که مشکلات کیفیت را قبل از وقوع شناسایی و حل میکند و از بروز انحرافات جلوگیری میکند و فرآیندها را بهبود میبخشد. سیستم CAPA شامل شناسایی و تجزیه و تحلیل مشکلات، توسعه و اجرای راه حلها و نظارت بر اثربخشی راه حلها میشود. یک سیستم CAPA که اصول و ابزارهای مدیریت ریسک را در بر میگیرد می تواند به سازمانها در مدیریت موثر ریسکهای مرتبط با کیفیت کمک کند.
دوره سیستمهای اقدام اصلاحی و پیشگیرانه (CAPA) با رویکرد مدیریت ریسک به گونهای طراحی شده است که درک جامعی از سیستم CAPA، اصول مدیریت ریسک و ابزارهای لازم برای مدیریت موثر ریسکهای مرتبط با کیفیت را در اختیار دانشجویان قرار دهد. این دوره فرآیند شناسایی مسائل کیفی، انجام تجزیه و تحلیل علل ریشهای، توسعه و اجرای اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ارزیابی اثربخشی راه حلها را پوشش میدهد.
16 ساعت
40,000,000 - 40,000,000 ریال
شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
طراحی آزمایشها DOE
بدون امتیاز
0 رای
طراحی آزمایشها (DOE) یک روش آماری است که برای تعیین تأثیر تغییرات در یک یا چند متغیر بر روی خروجی فرآیند استفاده میشود. هدف DOE شناسایی و تعیین کمیت تأثیر عوامل مختلف و تأثیر متقابل آنها بر متغیر پاسخ است. این تکنیک در بسیاری از زمینهها از جمله مهندسی، علم و صنعت برای بهبود کیفیت محصول، بهینه سازی فرآیندها و کاهش هزینهها استفاده میشود.
16ساعت
85,000,000 - 85,000,000 ریال
طراحی بهداشتی کارخانههای مواد غذایی
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید