نمایش 97–102 از 183 نتیجه

سرممیزی 2018:ISO 50001 (سیستم مدیریت انرژی)

بدون امتیاز 0 رای
دوره آموزشی سرممیزی سیستم‌های مدیریت انرژی بر اساس ISO 50001:2018 دوره‌ای است که برای تجهیز افراد به مهارت‌ها و دانش لازم برای انجام ممیزی و ارزیابی‌های انرژی طراحی شده است. هدف این دوره تربیت متخصصانی است که مسئولیت مدیریت سیستم های انرژی در سازمان خود را بر عهده دارند یا می خواهند به عنوان سرممیز در سیستم های مدیریت انرژی شناخته شوند.
40 ساعت
110,000,000 - 110,000,000 ریال
40 ساعت
110,000,000 - 110,000,000 ریال
40 ساعت
110,000,000 - 140,000,000 ریال

سرممیزی ISO 9001:2015 (سیستم مدیریت کیفیت)

بدون امتیاز 0 رای
سازمان‌ها در هر اندازه و حوزه فعالیت می‌توانند استاندارد ISO 9001 را برای بهبود فرآیندهای درون سازمانی خود، افزایش رضایت مشتری و نشان دادن تعهد خود به کیفیت پیاده سازی کنند. دوره سرممیزی ایزو 9001 به منظور ارائه دانش و مهارت‌های لازم برای سرممیزی سیستم مدیریت کیفیت در سازمان براساس استاندارد ISO 9001 به متخصصان، توسط آکادمی توف ایران – آلمان تهیه و تدوین، و با بهترین و مجرب‌ترین اساتید این حوزه تدریس می‌گردد.
110,000,000 - 140,000,000 ریال

سرممیزی سیستم‌های مدیریت یکپارچه IMS براساس Annex SL

بدون امتیاز 0 رای
دوره سرممیزی سیستم‌های مدیریت یکپارچه (IMS) یک برنامه آموزشی گسترده است که برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند در ممیزی و پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت، محیط زیست و ایمنی شغلی بر اساس ISO 9001،ISO 45001 و ISO 14001 دانش و مهارت کسب کنند. شرکت کنندگان در این دوره به مهارت‌های علمی و عملی مجهز می‌شوند که برای انجام یک سرممیزی موثر از سیستم‌های مدیریت یکپارچه در سازمان مربوطه مورد نیاز است. این دوره طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله اصول مدیریت کیفیت، مدیریت محیط زیست، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، مدیریت ریسک و تکنیک‌های ممیزی را پوشش می‌دهد.
110,000,000 - 110,000,000 ریال

سنجش رضایت مشتری CSM مبتنی بر استاندارد ISO10004:2018

بدون امتیاز 0 رای
جلب رضایت مشتری یکی از جنبه‌های مهم و حیاتی هر کسب و کاری است زیرا وفاداری مشتریان و احتمال توصیه سازمان به دیگران یکی از عومل رشد و موفقیت هر سازمانی محسوب می‌شود. بنابراین اندازه‌گیری رضایت مشتری در حصول اطمینان از اینکه یک کسب و کار می‌تواند نیازها و ترجیحات مشتریان خود را درک کند و اقدامات لازم را برای برآورده کردن آنها انجام دهد بسیار مهم است. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) استانداردی به نام ISO 10004:2018 را برای ارائه راهنمایی در مورد سنجش رضایت مشتری ایجاد کرده است.
16 ساعت
0 - 0 ریال