مبانی، ساخت و مستندسازی استاندارد FSSC 22000 (ver6)
دوره مبانی، ساخت و مستندسازی سیستم ایمنی مواد غذایی FSSC 22000:2023 با هدف آشنایی شرکتکنندگان با الزامات نسخه جدید این استاندارد بینالمللی طراحی شده است.
24 ساعت
65,000,000 - 85,000,000 ریال
مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به بخشی جدایی ناپذیر از فرآیندهای مدرن هر سازمانی تبدیل شده است و به شرکتها کمک میکند تا روابط خود را با مشتریان به طور موثر حفظ و مدیریت کنند. به این ترتیب، بسیاری از سازمانها در راهحلها و ابزارهای CRM سرمایهگذاری میکنند تا تجربیات مشتری خود را بهبود ببخشند و مزیت رقابتی کسب کنند. با این حال، موفقیت اجرای CRM تا حد زیادی به مهارت و دانش پرسنل درگیر در اجرای آن بستگی دارد. از این رو، اهمیت دوره مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM بیش از پیش در بین افراد و سازمانهایی که به دنبال توسعه تخصص در CRM هستند، حس میشود.
16 ساعت
40,000,000 - 40,000,000 ریال
مدیریت جامع منابع انسانی
دوره «مدیریت جامع منابع انسانی» با هدف توانمندسازی مدیران و کارشناسان در حوزه جذب، نگهداشت، توسعه و ارزیابی کارکنان طراحی شده است. در این دوره، مفاهیم کلیدی مدیریت منابع انسانی، از جمله برنامهریزی نیروی کار، مدیریت عملکرد، نظامهای انگیزشی و توسعه شایستگیها بهصورت کاربردی ارائه میشود. این دوره برای مدیران منابع انسانی، سرپرستان، و متخصصان علاقهمند به بهروزرسانی دانش خود در حوزه HR مناسب است.
0 - 0 ریال
مدیریت ریسک بر مبنای استاندارد ISO 31000:2018
مدیریت ریسک فرآیندی حیاتی برای هر سازمانی منظور به حداقل رساندن و کنترل خطراتی است که می تواند مانع از دستیابی به اهداف سازمان شود یا به عملیات آنها آسیب برساند. ISO 31000:2018 یک استاندارد شناخته شده جهانی برای مدیریت ریسک است که چارچوب، اصول و دستورالعملهایی را برای مدیریت موثر ریسک ارائه میدهد. دوره مدیریت ریسک بر مبنای استاندارد ISO 31000:2018 با هدف آشنایی با مفاهیم و ساختار مدیریت ریسک شامل شناسایی، تجزیه و تحلیل و ارزیابی ریسک و تعیین اقدامات لازم برای کاهش و اصلاح ریسک در جهت رسیدن به معیار ریسک میباشد. در این دوره چگونگی یکپارچهسازی فرآیند مدیریت ریسک با سایر فرآیندهای سازمان و اصول و راهنماییهای لازم برای مدیریت کردن کلیه ریسکهایی که سازمان با آن روبرو میشود.
2 روزه
40,000,000 - 60,000,000 ریال