سرممیزی سیستمهای مدیریت یکپارچه IMS براساس Annex SL
دوره سرممیزی سیستمهای مدیریت یکپارچه (IMS) یک برنامه آموزشی گسترده است که برای افرادی طراحی شده است که میخواهند در ممیزی و پیادهسازی سیستمهای مدیریت کیفیت، محیط زیست و ایمنی شغلی بر اساس ISO 9001،ISO 45001 و ISO 14001 دانش و مهارت کسب کنند. شرکت کنندگان در این دوره به مهارتهای علمی و عملی مجهز میشوند که برای انجام یک سرممیزی موثر از سیستمهای مدیریت یکپارچه در سازمان مربوطه مورد نیاز است. این دوره طیف گستردهای از موضوعات از جمله اصول مدیریت کیفیت، مدیریت محیط زیست، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، مدیریت ریسک و تکنیکهای ممیزی را پوشش میدهد.
80,000,000 - 80,000,000 ریال
سنجش رضایت مشتری CSM مبتنی بر استاندارد ISO10004:2018
جلب رضایت مشتری یکی از جنبههای مهم و حیاتی هر کسب و کاری است زیرا وفاداری مشتریان و احتمال توصیه سازمان به دیگران یکی از عومل رشد و موفقیت هر سازمانی محسوب میشود. بنابراین اندازهگیری رضایت مشتری در حصول اطمینان از اینکه یک کسب و کار میتواند نیازها و ترجیحات مشتریان خود را درک کند و اقدامات لازم را برای برآورده کردن آنها انجام دهد بسیار مهم است. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) استانداردی به نام ISO 10004:2018 را برای ارائه راهنمایی در مورد سنجش رضایت مشتری ایجاد کرده است.
16 ساعت
0 - 0 ریال
سیستم مدیریت رضايت و شكايت مشتريان مبتنی بر استانداردهای ISO 10001:2018 و ISO 10002:2018 و ISO 10003:2018 و ISO 10004:2018
سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان (CSMS) بخش مهمی از سیستم مدیریت کیفیت هر سازمانی است. CSMS مجموعهای از فرآیندها، رویهها و ابزارهایی است که سازمان را قادر میسازد تا به طور مؤثر شکایات مشتریان را مدیریت و حل و فصل کند، رضایت مشتری را افزایش دهد و محصولات و خدمات خود را به طور مستمر بهبود بخشد. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) مجموعه ای از استانداردها را ایجاد کرده است که دستورالعمل هایی را برای سازمان ها برای ایجاد و حفظ CSMS موثر ارائه میدهد.
32 ساعت
52,000,000 - 75,000,000 ریال
سیستم مدیریت رضایت و شکایات مشتریان مبتنی بر استانداردهای ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018
جلب رضایت مشتری همواره یک عنصر حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری است، زیرا مشتریان راضی در ادامه به مشتریان وفادار تبدیل میشوند و کسب و کار شما را به دیگران توصیه میکنند. با این حال، اجتناب ناپذیر است که در برخی مواقع، مشتریان ممکن است مشکلات یا شکایاتی را در مورد یک محصول یا خدمات داشته باشند که میتواند بر رضایت و وفاداری آنها تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، برای کسب و کارها ضروری است که یک سیستم مدیریت رضایت و شکایات قوی برای مدیریت موثر و کارآمد این موقعیتها داشته باشند.
24 ساعت
47,500,000 - 47,500,000 ریال
سیستمهای اقدام اصلاحی و پیشگیرانه (CAPA) با رویکرد مدیریت ریسک در استاندارد ISO 9001:2015
اقدام اصلاحی و رویکرد پیشگیرانه (CAPA) یک جنبه حیاتی از سیستمهای مدیریت کیفیت (QMS) در صنایع مختلف است. CAPA یک رویکرد پیشگیرانه است که مشکلات کیفیت را قبل از وقوع شناسایی و حل میکند و از بروز انحرافات جلوگیری میکند و فرآیندها را بهبود میبخشد. سیستم CAPA شامل شناسایی و تجزیه و تحلیل مشکلات، توسعه و اجرای راه حلها و نظارت بر اثربخشی راه حلها میشود. یک سیستم CAPA که اصول و ابزارهای مدیریت ریسک را در بر میگیرد می تواند به سازمانها در مدیریت موثر ریسکهای مرتبط با کیفیت کمک کند.
دوره سیستمهای اقدام اصلاحی و پیشگیرانه (CAPA) با رویکرد مدیریت ریسک به گونهای طراحی شده است که درک جامعی از سیستم CAPA، اصول مدیریت ریسک و ابزارهای لازم برای مدیریت موثر ریسکهای مرتبط با کیفیت را در اختیار دانشجویان قرار دهد. این دوره فرآیند شناسایی مسائل کیفی، انجام تجزیه و تحلیل علل ریشهای، توسعه و اجرای اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ارزیابی اثربخشی راه حلها را پوشش میدهد.
16 ساعت
30,000,000 - 30,000,000 ریال
طراحی ، مدیریت و بهبود فرآیندها در سیستم های مدیریت بر اساس تفکر مبتنی بر ریسک
سیستم مدیریت یک ابزار ضروری برای کسب و کارها است تا اطمینان حاصل کنند که فرآیندهای آنها کارآمد و موثر عمل میکند. طراحی، مدیریت و بهبود فرآیندها در سیستم های مدیریت بر اساس تفکر مبتنی بر ریسک، دوره مهمی است که میتواند به سازمانها در دستیابی به اهداف خود و در عین حال کاهش ریسک کمک کند.
16 ساعت
30,000,000 - 30,000,000 ریال