نمایش 139–144 از 183 نتیجه

مبانی، تشریح الزامات و مستندسازی IATF 16949:2016

بدون امتیاز 0 رای
IATF 16949 استاندارد (International Automotive Task Force) مجموعه‌ای از الزامات طراحی شده برای کمک به سازندگان و تامین‌کنندگان خودرو برای دستیابی به برتری در سیستم‌های مدیریت کیفیت است. دوره مبانی IATF 16949 آکادمی توف ایرن – آلمان یک برنامه آموزشی مدون است که درک عمیقی از استاندارد ارائه می‌دهد و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا آن را با موفقیت اجرا و پیاده‌سازی کنند.
24 ساعت
65,000,000 - 65,000,000 ریال

مبانی، ساخت و مستندسازی استاندارد FSSC 22000 (ver6)

بدون امتیاز 0 رای
دوره مبانی، ساخت و مستندسازی سیستم ایمنی مواد غذایی FSSC 22000:2023 با هدف آشنایی شرکت‌کنندگان با الزامات نسخه جدید این استاندارد بین‌المللی طراحی شده است.
24 ساعت
65,000,000 - 65,000,000 ریال

مدیریت HSE پیمانکاران

بدون امتیاز 0 رای
تماس بگیرید

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

بدون امتیاز 0 رای
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به بخشی جدایی ناپذیر از فرآیندهای مدرن هر سازمانی تبدیل شده است و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا روابط خود را با مشتریان به طور موثر حفظ و مدیریت کنند. به این ترتیب، بسیاری از سازمان‌ها در راه‌حل‌ها و ابزارهای CRM سرمایه‌گذاری می‌کنند تا تجربیات مشتری خود را بهبود ببخشند و مزیت رقابتی کسب کنند. با این حال، موفقیت اجرای CRM تا حد زیادی به مهارت و دانش پرسنل درگیر در اجرای آن بستگی دارد. از این رو، اهمیت  دوره مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM بیش از پیش در بین افراد و سازمان‌هایی که به دنبال توسعه تخصص در CRM هستند، حس می‌شود.
16 ساعت
40,000,000 - 40,000,000 ریال