مبانی و مستندسازی ISO/IEC 17025:2017
ISO/IEC 17025:2017 یک استاندارد بین المللی برای آزمایشگاه های آزمایش و کالیبراسیون است که الزامات عمومی را برای صلاحیت، بیطرفی و عملکرد ثابت آنها مشخص میکند. دوره مبانی ISO/IEC 17025:2017برای ارائه یک نمای کلی از استاندارد و الزامات آن طراحی شده است و برای هر کسی که در عملیات آزمایشگاهی، مدیریت یا اعتبار سنجی فعالیت دارد مناسب است.
16 ساعت
30,000,000 - 30,000,000 ریال
مبانی، تشريح الزامات و برپاسازی سیستمهای مدیریت یکپارچه IMS برای استانداردهای همگن با Annex SL (ISO 9001,14001,45001)
سیستم های مدیریت یکپارچه (IMS) یک رویکرد مدیریتی است، که چندین سیستم مدیریتی را در یک سازمان ادغام می کند. هدف IMS مدیریت چندین سیستم به طور مؤثر و در حالیکه کاهش هزینه و تلاش مرتبط با مدیریت هر سیستم به طور جداگانه است. سیستم های مدیریت یکپارچه (IMS) شامل سیستم مدیریت کیفیت (QMS)، سیستم مدیریت محیط زیست (EMS) و سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی شغلی (OHSMS) است.
24 ساعت
47,500,000 - 47,500,000 ریال
مبانی، ساخت و مستندسازی استاندارد FSSC 22000 (ver6)
ایمنی مواد غذایی یکی از جنبههای حیاتی صنایع غذایی است و مصرفکنندگان خواهان محصولات غذایی ایمن و با کیفیت هستند. دوره مبانی سیستم ایمنی غذا براساس استاندراد FSSC 22000 (ver5.1) به منظور ارائه درک اصول، ساختار و مستندات سیستم ایمنی مواد غذایی مطابق با FSSC 22000 نسخه 5.1 طراحی شده است.
24 ساعت
47,500,000 - 47,500,000 ریال
مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به بخشی جدایی ناپذیر از فرآیندهای مدرن هر سازمانی تبدیل شده است و به شرکتها کمک میکند تا روابط خود را با مشتریان به طور موثر حفظ و مدیریت کنند. به این ترتیب، بسیاری از سازمانها در راهحلها و ابزارهای CRM سرمایهگذاری میکنند تا تجربیات مشتری خود را بهبود ببخشند و مزیت رقابتی کسب کنند. با این حال، موفقیت اجرای CRM تا حد زیادی به مهارت و دانش پرسنل درگیر در اجرای آن بستگی دارد. از این رو، اهمیت دوره مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM بیش از پیش در بین افراد و سازمانهایی که به دنبال توسعه تخصص در CRM هستند، حس میشود.
16 ساعت
30,000,000 - 30,000,000 ریال
100,000,000 - 100,000,000 ریال